A különböző piaci és gazdasági versenyek már olyan szinten kiéleződtek, hogy egyetlen szereplő sem engedheti meg magának a „Kedves Hölgyem/Uram” luxusát. A DM kampányok minden esetben névre szólóan kell fussanak, csak így ...
Bővebben
A különböző piaci és gazdasági versenyek már olyan szinten kiéleződtek, hogy egyetlen szereplő sem engedheti meg magának a „Kedves Hölgyem/Uram” luxusát. A DM kampányok minden esetben névre szólóan kell fussanak, csak így érhetik el a céljukat.
Soha nem szabad elfelejteni, hogy a levelet egy potenciális vásárlónak küldjük. A potenciális vásárló számára nem vagyunk többek egy egyszerű szolgáltatónál, noha valójában ő is csak ügyfelünk, mégsem a gyermekkori barátunk. De ha saját nevén szólítjuk, akkor már nem csak egy potenciális ügyfélnek, hanem egy potenciális kedves ügyfélnek küldtünk ajánlatot.
A megszemélyesített levelek készítése kiterjedhet magára a levélre, amelyben saját nevén szólítjuk a kliensünket, de kiterjed a borítékok címzésére is! Most képzeljük el azt a kampányt, amely során 5000 levelet készülünk elpostázni. Ez egyáltalán nem tekinthető kiugróan magas számnak, 5000 levél kézzel, illetve hagyományos nyomtatóval történő címzése mégis végeláthatatlan feladatnak tűnik.
A megszemélyesített, illetve a változó adattartalmú levelek készítése rendszerint összefonódik az egyedi borítékkészítéssel, a levélpapír nyomtatással és minden olyan kapcsolódó nyomdai szolgáltatással, ami eredményesebbé és sikeresebbé teszi a DM küldeményeket.
A Facebook adatlapodon később is megtalálod ezt az oldalt, ha a Megosztás gombra kattintasz.